Masz pytanie? Sprawdź poniżej

Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadzwoń do nas na numer 507 421 221 lub wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy!

  • Ile będę czekał na wysyłkę?
  • Ile kosztuje wysyłka?
  • Jak mogę zapłacić za zakupy?
  • Czy części są nowe?
  • Czy mogę odebrać części osobiście?
  • Czy części są oryginalne?
  • Skąd wysyłacie części?
  • Jak sprawdzić status zamówienia?
Ile będę czekał na wysyłkę?

Zamówienia realizowane są przez nas w czasie około 15 dni roboczych. Części są importowane z centralnych magazynów Ducati w Europie.


Większość produktów pochodzi z magazynu głównego Ducati Lambo P3 Logistics Milan; pozostałe części są ściągane z południowej części Włoch, a także Hiszpanii, Niemiec i magazynów w Czechach.


Czas realizacji zamówienia może być krótszy lub dłuższy o kilka dni roboczych w zależności od tego, z jakiego magazynu produkt będzie przez nas sprowadzany i czy element jest popularną częścią eksploatacyjną, czy trudniej dostępnym elementem – np. owiewką w kolorze dopasowaną po numerze VIN.

Ile kosztuje wysyłka?

Niezależnie od gabarytów paczki, jej wartości, ciężaru oraz ilości elementów, wysyłka w Do Dukata kosztuje 18 zł.

Wysyłki kurierskie obsługuje firma DPD.

Kiedy tylko nadamy paczkę w DPD, otrzymasz powiadomienia (SMS oraz e-mail) o planowanej próbie doręczenia paczki.

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Za każde zamówienie o wartości poniżej 1000 zł zapłacisz za pobraniem u kuriera DPD w chwili wydawania paczki.

Dla zamówień o wartości powyżej 1000 zł przyjmujemy zaliczki na poczet realizacji zamówienia – wartość ustalana indywidualnie z naszym opiekunem części.

Czy części są nowe?

Tak, wszystkie części są w 100% nowe, zapakowane w oryginalne opakowanie ® Ducati i pochodzą z oficjalnej dystrybucji w Europie.

80% wszystkich części importowanych przez sklep Do Dukata pochodzi z magazynu centralnego ® Ducati Lambo P3 Logistics Milan.

Czy mogę odebrać części osobiście?

Oczywiście. Po odbiór paczek zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Koszalinie.

Do Dukata Polska

REGON 363609381

NIP 6692526588

ul. Gnieźnieńska 7/216

75-950 Koszalin

Telefon kontaktowy: 507 421 221

Godziny pracy Do Dukata: pon. – pt. 10.00 – 18.00

Czy części są oryginalne?

Tak, wszystkie części są oryginalne i pochodzą z oficjalnej dystrybucji ® Ducati w Europie i na świecie. Każdy produkt jest zapakowany w OEM’oskie opakowanie ® Ducati.

Skąd wysyłacie części?

Zamówienia wysyłamy z Koszalina; nasz sklep stacjonarny znajdziesz w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 7/216, 75-950.

Do Dukata Polska

REGON 363609381

NIP 6692526588

ul. Gnieźnieńska 7/216

75-950 Koszalin

Telefon kontaktowy: 507 421 221

Godziny pracy Do Dukata: pon. – pt. 10.00 – 18.00

Jak sprawdzić status zamówienia?

Skontaktuj się z naszą obsługą telefonicznie (pon. – pt. 10.00 – 18.00) lub wyślij zapytanie przez formularz kontaktowy.